Comércio de vapor.
Noções básicas de negociação.
Presentes comerciais (jogos)
Estrafas e proibições comerciais.
Restrições comerciais e de mercado.
Como faço para trocar?
Para iniciar um comércio que você precisa:
para iniciar sessão na Comunidade do Steam para se conectar à sua lista de amigos do Steam para ter amigos na sua lista de amigos do Steam.
Nota: Usar uma Conta de Usuário Limitado pode impedir que você acesse alguns recursos do Mercado Comunitário. Consulte as Perguntas frequentes sobre usuários limitados para obter mais informações sobre contas de usuários limitados.
Para criar um comércio, faça o seguinte:
Alternativamente, se você estiver conversando com seu amigo, você pode iniciar uma troca na janela de bate-papo clicando na flecha grande e selecionando Convidar para trocar:
Abra sua lista de amigos, localizada no canto inferior direito do cliente Steam. Clique na seta pequena ao lado do amigo que deseja convidar para Trade e clique em Convidar para negociar. Uma vez aceita, a janela de troca aparecerá onde você pode visualizar seus itens. , jogos e cupons disponíveis para comércio Selecione o inventário apropriado que deseja visualizar no menu suspenso à esquerda Clique e arraste o item, jogo ou cupom que deseja negociar do seu inventário para a sua janela de comércio. Se você deseja remover um item, jogo ou cupom, simplesmente arraste-o de volta para o seu inventário na janela de comércio. Clique em Pronto para Trade e aguarde que a outra parte clique em Ready to Trade Verifique se o conteúdo do comércio está correto pairando seu mouse sobre cada item e lendo os detalhes do item Clique em Criar comércio - Depois de clicar neste botão, o comércio não pode ser desfeito. O comércio terminará o processamento e você receberá uma janela de confirmação com os itens, jogos ou cupons que você recebeu no comércio .
O que posso trocar?
Itens de vapor, itens no jogo e cópias extras de jogos (denominados Presentes de vapor) são negociáveis. Para ter certeza de se um item é negociável, acesse seu Inventário e selecione o item e leia os detalhes do item. O & ldquo; Tags & rdquo; A seção indicará se é negociável ou não.
Com quem posso trocar?
Você pode iniciar uma troca com qualquer pessoa em um bate-papo em grupo ou em sua lista de amigos.
Como vejo meu inventário na Comunidade Steam?
Depois de iniciar sessão na sua conta, passe o cursor sobre o nome do seu perfil no topo do meio da tela Steam e selecione Inventário no menu suspenso. Você também pode encontrar um link no menu à direita da sua página de perfil.
Quem pode ver meus itens?
Você pode controlar quem vê seus itens com as configurações de privacidade do Inventário. As opções são públicas, apenas amigos ou privadas. Você pode ajustar essas configurações através do seu Inventário ou suas configurações gerais do perfil.
O que você quer dizer com o comércio de presentes Steam? Posso trocar jogos Steam?
Os jogos recebidos como uma cópia extra podem ser negociados para outros usuários. Eles podem ser usados para trocar por outros Presentes, ou para itens em jogos que suportam o Steam Trading. Algumas compras de presentes mais antigos no Steam também podem ser negociadas.
O Steam Trading significa que posso vender meus jogos usados?
Não. Apenas os jogos que concederam como uma cópia extra, e assim nunca foram jogados, podem ser negociados. Uma vez que um presente Steam é aberto e adicionado à sua biblioteca de jogos, você ganhou e pode trocar novamente.
Como eu adiciono um jogo à minha biblioteca depois de recebê-lo em uma troca?
Vá para o jogo em seu Inventário Steam e clique em & ldquo; Descompactar gift & hellip; & rdquo; para adicioná-lo à sua biblioteca.
E se um jogo que recebi em um comércio foi adquirido fraudulentamente?
Veja o artigo Revoked Gifts para obter mais informações.
Acho que acabei de perder itens em uma troca! O que eu faço?
O Steam Support não retornará quaisquer itens ou presentes que você sente terem sido negociados de forma injusta. Não há exceções a esta política.
Para garantir que um scammer seja devidamente manipulado e para evitar que eles se beneficiem desse golpe ou de outros no futuro, certifique-se de denunciá-los através da Comunidade do Steam:
Informar um scammer através da Comunidade Steam será sempre melhor do que enviar um ticket do Steam Support contendo seu relatório. Um relatório da comunidade inclui as melhores informações sobre a interação entre as contas e é mais rápido para revisar e agir.
Para saber mais sobre fraudes e negociações, consulte as perguntas frequentes sobre Scam e o artigo de Práticas de negociação recomendadas.
Qual a diferença entre uma fraude e um seqüestro?
Uma farsa é quando um usuário engana outro usuário de forma voluntária (no momento), concluindo uma transação, uma transação de mercado ou enviando um presente. Após a conclusão do comércio, a pessoa que foi enganada ou não recebeu o que foi prometido, ou os itens envolvidos não são o que foi acordado.
Um seqüestro é quando uma conta ou um computador é assumido por outra pessoa sem a permissão do proprietário da conta. Isso geralmente é feito com malware ou vírus. Em alguns casos, o seqüestrador convencerá um usuário a entregar suas informações de login fornecendo um Steam ou um site de negociação de terceiros. Os seqüestradores geralmente roubam contas para ganhar itens ou jogos, e às vezes cometem fraude. Os seqüestradores costumam usar contas roubadas para cometer mais seqüestradores. Nestes casos, nós bloqueamos a conta até que o proprietário legítimo entre em contato conosco sobre o seqüestro.
Para obter mais informações sobre contas sequestradas, consulte o artigo Reclaiming a conta Steam Steam e a Política de Restauração do Item Steam.
O que acontece com os golpistas?
Se existirem evidências de que o usuário do Steam é um scammer, o Steam Support proibirá a conta de usar a Comunidade do Steam, incluindo o comércio e o uso do Steam Market. O comprimento da proibição depende da gravidade e quantidade dos golpes. Em alguns casos, os golpistas serão proibidos permanentemente. Se um scammer tiver várias contas, todas as suas contas também podem estar sujeitas à proibição.
Em alguns casos, os golpistas vão seqüestrar uma conta e usá-la para cometer fraudes, fraudes ou mais seqüestradores. Nestes casos, nós bloqueamos a conta até que o proprietário legítimo entre em contato conosco sobre o seqüestro.
Quais são as melhores maneiras de evitar serem fraudadas?
Ignore a pressão e não apressar o comércio. Uma tática comum por golpistas é forçá-lo a trocar rapidamente para que eles possam trocar itens / presentes no comércio sem que você perceba. Ignore a pressão para confiar no outro usuário. Se você está negociando com um usuário que insiste em que você confia neles, eles provavelmente estão tentando enganá-lo. Observe que os comentários de + Rep podem ser gerados facilmente por grupos maliciosos. Passe o mouse sobre todos os itens para garantir que as propriedades do item / presente estejam corretas. Informações sobre o item / presente serão indicadas aqui, incluindo a qualidade, nome, descrição e quaisquer efeitos. Preste atenção ao log de comércio ao fazer o comércio. Todas as alterações, adições, remoções e ações serão registradas nesta caixa. Você também pode usá-lo para se comunicar com o comerciante. Não troque itens fora da janela comercial. Se outro usuário solicitar que você faça, eles provavelmente irão contra você. Sempre insista em trocar dentro da janela de comércio no Steam. O crédito e o dinheiro da carteira não podem ser negociados ou adicionados à janela de comércio. Certifique-se de que você está negociando com o usuário correto. Scammers podem tentar imitar seus amigos e outros comerciantes confiáveis. É sua responsabilidade saber com quem você está negociando.
Quais trades devo evitar?
Não troque por qualquer coisa que não possa ser adicionada à janela comercial no Steam. Os exemplos mais comuns desses cenários são os seguintes: itens comerciais / brindes por dinheiro fora do mercado da Comunidade Steam. Você não pode adicionar cartões de crédito Wallet, PayPal, cartões de presente ou qualquer forma de dinheiro na janela de comércio. Artigos de negociação / presentes para chaves de CD. Você não pode adicionar uma chave de CD na janela de comércio. As teclas de CD que são oferecidas podem ser para um jogo diferente, falso, usado ou região restrita. Artigos de negociação / presentes para nada em troca do primeiro comércio e esperando obter um item ou presente em um comércio posterior. Não há motivo para não trocar tudo em um comércio. Você pode adicionar itens / presentes ilimitados a uma única troca. Um exemplo comum disso é usar um intermediário para facilitar um comércio unilateral.
O que eu faço se eu fosse enganado?
Se você estiver enganado, use o recurso Relatório incorporado no Steam:
Vá para o perfil do usuário ofensivo Clique no menu suspenso 'Mais' localizado no canto superior direito da página Escolha & quot; Report Violation & quot; Selecione a violação (exemplo, "Tentativa de trade scam") e pressione & quot; Submit Report & quot ;.
Por que o Steam não retornará itens que foram fraudados?
Nossa comunidade atribui um item a um valor que é pelo menos parcialmente determinado pela escassez desse item. Se mais cópias do item forem adicionadas à economia através de reversões de inventário, o valor de qualquer outra instância desse item seria reduzido.
Simpatizamos com pessoas que são vítimas de golpes, mas fornecemos informações suficientes no nosso site e no nosso sistema comercial para ajudar os usuários a tomar boas decisões comerciais. Todos os fraudes comerciais podem ser evitados.
O que é uma proibição de comércio?
Uma proibição de comércio impede que uma conta do Steam use a Comunidade do Steam, incluindo a negociação e o uso do mercado de Steam. Uma proibição de comércio só pode ser aplicada por um funcionário da Steam. As proibições de comércio são principalmente associadas a contas que cometeram golpes.
O que é liberdade condicional?
Ao receber uma proibição de comércio, a conta ofensiva também é colocada em liberdade condicional. O status de Probação permite que outros usuários determinem se um usuário cometeu golpes no passado para que eles possam tomar melhores decisões sobre se querem ou não negociar com golpistas anteriores. O status de provação não impede que os usuários sejam negociados.
Por que o won & rsquo; t Steam Support fornece informações sobre por que eles trocam proibição ou bloquearam uma conta?
Ao limitar os dados fornecidos, o Steam Support evita que os usuários mal-intencionados aprendam a evitar se atrapalhar no futuro. O Steam Support conta com vários pontos de dados para chegar a uma decisão de proibir ou bloquear uma conta. Os usuários com intenção de comprometer atividades mal-intencionadas, muitas vezes feitas para outros usuários, estão constantemente tentando obter esses dados para usar em fraudes, fraudes e seqüestradores futuros.
Não posso trocar! Por que não?
Existem diferentes razões pelas quais você pode não conseguir negociar ou usar o mercado. Consulte o seguinte artigo sobre Restrições de Mercado e Mercado para obter mais informações.
Eu tenho idéias para outras coisas no Steam que podem ser negociadas. Como eu dou esse feedback?
Você pode enviar comentários ou sugestões no nosso fórum Sugestões / idéias, pois é regularmente lido por nossos desenvolvedores.
Problema com o Steam?
Ajuda da comunidade.
&cópia de; 2017 Valve Corporation. Todos os direitos reservados. Todas as marcas registradas são propriedade de seus respectivos proprietários nos EUA e em outros países. Política de Privacidade. Legal. Contrato de assinante do Steam.
Steam-byttehandel.
Det grundlæggende om at bytte.
Em bytte gaver (spil)
Svindel og bytteudelukkelser.
Bytte - og markedsbegrænsninger.
Hvordan bytter jeg?
Para em kunne starte en byttehandel skal du:
Vêre logget på Steam-fællesskabet være forbundet to din Vapor-venneliste tem venner på din Steam-venneliste.
Bemærk: Hvis du bruger em begrænset konto, kan du være forhindret i at tilgå visse fællesskabsfunktioner. Se venligst de ofte stillede spørgsmål om begrænsede brugerkonti para na merda informação om dette.
Para em starte en byttehandel bedes du gøre følgende:
Alternativt kan du, hvis du chatter med en ven, starte en byttehandel direkte fra chatvinduet ved na klikke på den loja pil og vælge "Inviter til byttehandel":
Åbn din venneliste nederst i højre hjørne I Steam-klienten Klik på den lille pil ved siden af den ven, du vil invitere til en byttehandel, og klik på "Inviter til byttehandel" Når byttehandlen er accepteret, åbner byttevinduet, hvor du kan se dine genstande, spil og kuponer, der kan byttes Vailg det rette inventar du vil se, fra dropdown-menuen til venstre Klik og træk genstanden, spillet eller kuponen, du vil bytte fra dit inventar até byttevinduet. Hvis du vil fjerne en genstand, et spil eller en kupon, skal du blot trække den tilbage til inventaret fra byttevinduet Klik på "Klar até bytte" Og vent på, at den anden parte også klikker på "Klar til at bytte" Bekræft byttehandlens indhold ved at holde musen sobre o hver genstand og læse oplysningerne Klik på "Foretag byttehandel". Når du klikker på denne knap, kan byttehandlen ikke fortrydes Byttehandlen bliver udført og der bliver vist e bekræftelsesvindue med genstandene, spillene eller kuponerne, du modtog i byttehandlen.
Hvad kan jeg bytte?
Steam-genstande, spilgenstande og spil (refereret til som Steam-gaver) kan byttes. Para em sikre at en genstand kan byttes, bedes du åbne dit inventar, vælge genstanden og læse dens oplysninger. Sob "Tags" & quot; kan du se om, den kan byttes eller ej.
Hvem kan jeg bytte med?
Du kan starte en byttehandel med hvem som helst i en gruppechat eller på din venneliste.
Hvordan ser jeg mit inventar i Steam-fællesskabet?
Efter du er logget på din konto, skal du holde musen over dit profilnavn øverst i midten af skærmen og vælge Inventar fra caséen, der kommer frem. Du kan også se et link to til dit inventar i højre side på din profilside.
Hvem kan se mine genstande?
Du kan selv bestemme, hvem der kan se dine genstande med dine indstillinger para synlighed. Du kan vælge mellem Offentlig, Kun venner eller Privat. Du kan ændre disse indstillinger contra o inventor do mercado de amostras de perfis.
Hvad mener eu med no bytte Steam-gaver? Kan jeg bytte Steam-spil?
Ethvert spil, du har købt fra butikken som en give, eller som du har modtaget som e ekstra eksemplar, kan byttes til andre brugere 30 dage efter det blev købt. Gaver kan f. eks. bruges i bytte para andre spil eller genstande i spil, der understøtter Steam-byttehandel. Hvis du gerne vil købe en deu og gemme den i dit inventar eller bruge den i en Steam-byttehandel senere, bedes du vælge "Opbevar gaven i with inventar til at sende senere", når du begynder købet.
Hvilket begrænsninger er der ved no bytte Steam-gaver?
Steam forhindrer alle gaver i at blive brugt i Steam-byttehandler i 30 dage efter købsdatoen. Du kan dog til enhver tid stadig bruge & quot; Send given "-funktionen til at sende gaven til en ven. Nogle gaver er også begrænsede til den region, de blev købt i. Dette står angivet på gaven, når du læser dens oplysninger.
Betyder Steam-byttehandel, em jeg kan sælge mine brugte spil?
Nej. Kun spil, der er blevet købt som gaver, og dermed aldrig er blevet spillet, kan byttes. Når Steam-gaven åbnes og tilføjes til dit spilbibliotek, kan du ikke længere bytte den.
Hvordan tilføjer jeg et spil til mit bibliotek, efter at jeg har modtaget det i en byttehandel?
Encontre spillet i dit Steam-inventar og klik på & ldquo; Føj til mit bibliotek & hellip; & rdquo; para o tilføje det til din konto.
Hvordan køber jeg et spil og anbringer det i with inventar?
Køb spillet som en deu. Vælg valgmuligheden "Opbevar gaven i mit inventar to sende senere". Når købet er gennemført, kan du se spillet i dit inventar. Mantenha-se musen sobre dit Brugernavn øverst i Steam-klienten og vælg "Inventar" eller klik på "Inventar" på din profilside. Vælg & quot; Steam & quot; - fanen for a få vist dine spil / gaver. O seu kan du vælge no åbne dem.
Hvad gør jeg, hvis jeg får et spil i en byttehandel, som er anskaffet via svindel?
Læs venligst artiklen om Tilbagekaldte gaver para no få flere oplysninger.
Hvorfor skal jeg vente i 30 dage på no bytte min deu?
Steam forhindrer alle gaver i at blive brugt i Steam-byttehandler i 30 dage efter købsdatoen. Du kan dog til enhver tid stadig bruge & quot; Send given "-funktionen til at sende gaven til en ven.
Jeg tror, jeg lige mistede genstande i en byttehandel! Hvad gør jeg?
Retalhador de suporte ao vapor ikke genstande eller gaver, du føler, er blevet byttet væk uretfærdigt. Denne politik har ingen undtagelser.
Para no sikre at svindleren ikke får gavn af snyderiet eller af no snyde andre fremover, bedes du sikre, no du rapporterer vedkommende via Steam-fællesskabet:
Det er altid bedre no rapportere en svindler via Steam-fællesskabet frem para no oprette em Steam Support-sag med din rapportering. En fællesskabsrapportering indeholder de bedste oplysninger om interaktionen mellem kontiene og er hurtigere em vurdere og følge op på.
Hvad er forskellen på svindel og hijack?
Svindel er, når en bruger vildleder en anden bruger til villigt (på det pågældende tidspunkt) em gennemføre en byttehandel, markedstransaktion eller at sende en deu. Efter byttehandlen er overstået, vil personen, der blev snydt, enten ikke modtage det der blev lovet, eller de byttede genstande er ikke, hvad der blev aftal, de var.
Hijacking er, når en konto eller en overtages de computador af enenen kenyjensens tilladelse. Dette gøres ofte med malware eller en virus. I nogle tilfælde vil hijackeren em contato com o site para dar sine loginoplysninger ved no sende et link til en falsk Steam-eller tredjepartsbytteside. Hijackere stjæler for det meste konti para no få fat i genstande eller spil, e no google gange begår de økonomisk kriminalitet. Hijackere bruger ofte stjålne konti até stjæle flere konti. Eu disse tilfælde låser vi kontoen, indtil den rette ejer kontakter os.
Hvad sker der med svindlere?
Hvis der er bevis for, no Steam-brugeren er en svindler, vil Steam Support udelukke kontoen fra no bruge Steam-fællesskabet, herunder byttehandel og Steam-marcado. Varigheden af udelukkelsen afhænger af graden og mængden af svindel. I nogle tilfælde vil svindleren blive permanent udelukket. Hvis svindleren har adskillige konti, kan også disse blive udelukket.
Eu nogle tilfælde vil svindlere stjæle em konto og bruge den til em udføre svindel, bedrageri eller mero seqüestro. Eu disse tilfælde låser vi kontoen, indtil den rette ejer kontakter os.
Hvordan undgår man bedst at snive blif?
Ignorer pres og giv dig god até til at sætte dig ind i byttehandlen. En almindelig taktik blandt svindlere er at tvinge dig til em bytte hurtigt, så de kan udskifte genstande / gaver i byttehandlen, uden at du lægger mærke til det. Oportunidade do ignorante em robô e conexão. Hvis du bytter med en bruger, der insisterer på, no du kan roubado por vedkommende, forsøger brugeren højst sandsynligt no snyde dig. Bemærk, no kommentarer såsom + Rep deixe kan skrives af enhver i ond tro og ikke bidrager til brugerens troværdighed. Mantenha musen sobre o hake eneste genstand for at sikre, em genstandens / gavens egenskaber er korrekte. Informationer om genstanden / gaven, såsom kvaliteten, navnet, beskrivelsen og effekterne vises ela. Mantenha øje med bytteloggen, mens du foretager byttehandlen. Alle ændringer, tilføjelser, fjernelser og handlinger noteres i dette senti. Du kan også bruge det til at kommunikere med den anden bruger. Byt ikke genstande uden para byttevinduet. Hvis en anden bruger beder dig om dette, prøver vedkommende højst sandsynligt em snyde dig. Forlang altid em I bytter via byttevinduet i Steam. Tegnebogspenge kan ikke byttes eller tilføjes til byttevinduet. Sørg para no bytter med den korrekte bruger. Svindlere kan udgive sig para a venee é o venner eller andre betroede brugere. Det er dit ansvar at vide, hvem du bytter med.
Hvilke byttehandler bør jeg undgå?
Byt ikke noget som helst, som ikke kan tilføjes til byttevinduet i Steam. De mest almindelige eksempler på dette er følgende: Bytte genstande / gaver para penge uden para Steam-fællesskabsmarkedet. Man kan ikke tilføje tegnebogspenge, PayPal, dobrou o formulário nogen anden para penge i byttevinduet. Em bytte genstande / gaver para CD-nøgler. Man kan ikke tilføje em CD-nøgle til byttevinduet. CD-nøgler, der tilbydes, kan høre til andre spil, være falske, brugte eller regionsbegrænsede. Em bytte genstande uden no modtage noget i den første byttehandel og forvente no modtage en genstand eller deu senere. Der er ingen grund til ikke at bytte det hele i én byttehandel. Der er ingen begrænsning på antallet af genstande, du kan tilføje i en byttehandel. E, além disso, em vez de um e-mail, no svindleren bruger en mellemmand até o muliggøre en ensidig byttehandel.
Hvad gør jeg, hvis jeg er blevet snydt?
Hvis du er blevet snydt, bedes du bruge rapporteringsfunktionen, som er indbygget i Steam:
Åbn den snydende brugers profil Klik på & # 39; Mere & # 39; - knappen øverst til højre på siden Vælg? Anmeld overtrædelse & quot; Vælg overtrædelsen (f. eks "Forsøg på byttesvindel") og tryk på "Indsend rapport".
Hvorfor vil Steam ikke returnere genstandene, jeg blev snydt for?
Vores fællesskab tildeler en genstand en værdi, som ofte bestemmes ud fra genstandens sjældenhed. Hvis stjålne genstande gendannes til brugerens inventar, tilføjes der flere eksemplarer af genstanden til økonomien, huraket reducerer værdien af alle andre instanser af genstanden.
Vi sympatiserer med brugere, der er blevet udsat para svindel, homens vi giver nok oplysninger på både vores hjemmeside og i byttesystemet til at hjælpe brugere med no foretage gode beslutninger, når bytter. Al byttesvindel kan undgås.
Hvad er en bytteudelukkelse?
En bytteudelukkelse forhindrer em Steam-konto i at bruge Steam-fællesskabet, herunder byttehandel og Steam-marcado. Kun Steam-ansatte kan udstede bytteudelukkelser. Bytteudelukkelser tildeles hovedsageligt til konti, der svindler.
Hvad er bytteprøvetid?
Når kontoen bliver bytteudelukket, sættes den også på prøvetid. Prøvestatus lader andre brugere afgøre, om en bruger har svindlet før i tiden, så de selvanda, om de vil bytte med brugeren, der tidligere har svindel. Prøvestatus forhindrer ikke brugere i bytte.
Hvorfor vil Steam Support ikke dar o melhor possível, hvorfor de har bytteudelukket eller låst en konto?
Ved em begrænse hvilke data vi deler, forhindrer Steam Support ondsindede brugere i at lære, hvordan de undgår no bld opdaget fremover. Steam Support kræver, no adskillige kriterier opfyldes, før de udelukker eller låser en konto. Brugere med onde hensigter forsøger konstant em få adgang til disse dados para no grupo de demolição, bedrageri og hijacking.
Jeg kan ikke bytte! Hvorfor ikke?
Der kan være adskillige grunde til, hvorfor du ikke kan bytte eller bruge fællesskabsmarkedet. Pois, na melhor parte, informações sobre bedes du læse artiklen Byttehandel - og markedsbegrænsning.
Jeg har idéer til andre ting på Steam, der skal kunne byttes. Hvordan doador jeg feedback angående det?
Du kan indsende feedback oler forslag i vores forum til forslag og idéer, da det regelmæssigt læses af vores udviklere.
Problem on Steam?
Fællesskabshjælp.
&cópia de; 2017 Valve Corporation. Todos os direitos reservados. Todas as marcas registradas são propriedade de seus respectivos proprietários nos EUA e em outros países. Política de Privacidade. Legal. Contrato de assinante do Steam.
No comments:
Post a Comment